יום שני, 20 בינואר 2014

געגועים לגרמניה!


אנחנו לא אוהבות את תקופת המבחנים. למעשה, אנחנו שונאות את תקופת המבחנים. כל מה שאנחנו עושות במהלכה, חוץ מללמוד (בערך) זה להיזכר בזמנים הטובים, בהם היינו חופשיות, מאושרות, בלי עיגולים שחורים מתחת לעיניים ונשירה מאסיבית של השיער. זאת תקופה שבה מחשבות כמו "אוי, מזמן לא סידרתי את תיקיית התמונות בפלאפון" פתאום צצות וכמובן מקבלות חשיבות- כל מי שהיה פעם סטודנט/ או שהוא סטונדט מן המניין ברגעים אלו ממש יודע על מה אנחנו מדברות. אז בשביל להיזכר בזמנים הטובים (שלא היו כאלה רחוקים!!! איפה אנחנו ואיפה את גרמניה??) החלטנו להעלות פוסט מיוחד, שלא קשור לאופנה (אלא אם כן אתם מחשיבים מעיל של גברים שנלבש במשך שבוע שלם עם אותו ג'ינס וכובע למיטב האופנה העלית ) בשביל להתעודד קצת ולהיזכר בטיול הכיפי שעשינו לפני כמה חודשים. 
תמיד רצינו לעשות טיול משותף עם החברים הקרובים לחו"ל, ובשנה החולפת זה התממש. החלטנו לעשות טיול של שבוע לגרמניה שכלל עצירה באוקטוברפסט (טיפ*** לא לעלות על קרוסלה שמסתובבת כמה מטרים טובים מעל האדמה אחרי שלושה קנקני בירה- ששתית אותם לבד) וטיול בטבע בדרום המדינה. הטיול היה חוויה, שללא ספק, נזכור לכל החיים.
מקוות שתהנו מהתמונות!










גרמניה 2013
שבוע טוב לכולם!

2 תגובות:

  1. כל כך מוכר לי המצב הזה בתקופת המבחנים כשהאור היחיד בקצה המנהרה זה הזכרונות הטובים מהטיול הקודם והתכנונים לקראת טיול הבא. במיוחד אהבתי את הקטע על נשירת שיער....כל כך נכון חחחח. הטיול נראה ממש כיפי, אף פעם לא יצא לי לנסוע לטיול כזה עם הרבה חברים... חבל.

    השבמחק
  2. כן אנחנו בטוחות שאת יכולה להזדהות איתנו אחרי תואר בכלכלה:)

    השבמחק

!Here you can leave your comments,we would love to read it